echtsusteren
gebruiker U bent niet aangemeld.  [Inloggen Mijn Echt-Susteren]
refresh

StartWelkom in het Digitaal Loket van de gemeente Echt-Susteren

Product zoeken

Product zoeken

Afspraak maken met gemeente

U kunt zelf een datum en tijd inplannen, zodat u op het afgesproken tijdstip direct aan de beurt bent. Lees eerst de omschrijving bij het product goed door en maak vervolgens een afspraak. U krijgt per mail een bevestiging van uw afspraak.

- Reisdocumenten Niet Ingezetenen
- Omzetting partnerschap in huwelijk
- Eerste inschrijving in Nederland
- Emigreren (Vertrek naar het buitenland)
- Erkenning en de Nederlandse nationaliteit
- Erkenning kind aanvragen
- Aangifte geboorte
- Hervestiging vanuit het buitenland
- Inleveren brondocumenten
- Aanvraag Nederlandse nationaliteit (naturalisatieprocedure)
- Aanvraag Nederlandse nationaliteit (optieprocedure)
- Aanvragen DigiD voor Nederlanders die in het buitenland wonen
- Omgevingsvergunning (bijv. overleg bouwzaken/vergunningaanvraag)
- Bijstandsuitkering aanvragen
- Inzage bestemmingsplan
- Inzage archiefstukken
- Vergunning alcohol schenken
- Evenement organiseren, melding of vergunning

Wilt u een van bovenstaande gemaakte afspraken wijzigen of afzeggen?
Voor het wijzigen of afzeggen van uw afspraak kunt u gebruik maken van de link in de ontvangstbevestiging die u per mail heeft ontvangen.

Vanwege een systeemovergang kunt u niet in alle gevallen zelf uw afspraak wijzigen of afzeggen. Lukt het u niet om zelf uw afspraak te wijzigen of af te zeggen, neem dan telefonisch contact op met de gemeente.

Afvalkalender

Alle informatie over uw afval onder één knop
Vul je postcode in en je ziet precies wanneer welk afval bij jou wordt opgehaald. Dat gaat van de wekelijkse duobak tot aan het jaarlijkse snoeiafval en het ophalen van kerstbomen.
Ga naar de afvalkalender
Kennisbank

Kennisbank

Mijn Echt-Susteren

Mijn Echt-Susteren is uw persoonlijke pagina voor zaken met de gemeente. Als u inlogt met uw DigiD (rechtsboven in de groene balk) kunt u zien hoe u staat ingeschreven in de gemeente, uw zaken met de gemeente regelen en de afhandeling van uw (aan)vragen volgen. U kunt uw aangevraagde producten, zoals bijv. een uittreksel, op een veilige manier betalen met iDeal. Tevens kunt u uw contactgegevens (telefoon, e-mailadres) zelf aanpassen.

Zoekt u informatie over onze gemeentelijke producten en diensten?
Ga naar producten en diensten of zoek in de veelgestelde vragen.

Mijn overheid

Mijn Overheid
mijn.overheid.nl is uw persoonlijke website voor overheidszaken. MijnOverheid biedt toegang tot uw berichten, uw persoonlijke gegevens en uw lopende zaken. Overzichtelijk, veilig en altijd beschikbaar. Wilt u uw post van de overheid liever digitaal ontvangen? Dat kan met de Berichtenbox van MijnOverheid. In uw persoonlijke Berichtenbox ontvangt u berichten over uw toeslagen, uw kinderbijslag, betaalspecificaties van uw WW, of het verlopen van uw rijbewijs of APK. Als er nieuwe berichten voor u zijn, ontvangt u automatisch een e-mail. Op MijnOverheid ziet u in één oogopslag welke persoonlijke gegevens de overheid van u heeft vastgelegd. Zo kunt u controleren hoe u bij het Kadaster, WOZ of Basisregistratie Personen geregistreerd bent. Klopt er iets niet, dan ziet u waar u terecht kunt om het aan te passen.

Contact & openingstijden gemeentehuis

Postadres Postbus 450 6100 AL Echt | Bezoekadres Nieuwe Markt 55, 6101 CV
T 0475 - 478 478 | E Contactformulier | I www.echt-susteren.nl

Openingstijden
MA 9.00 tot 20.00 | DI gesloten | WOE 9.00 tot 17.00 | DO en VRIJ 9.00 tot 13.00
Telefonisch 9.00 tot 17.00
Spreekuur MEE-loket: WOE 10.00 tot 12.00 (MEE ondersteunt mensen met een beperking)

IBAN NL 36 BNGH 0285102397 | BIC BNGHNL 26 | KVK 51651866 | BTW NL001906483B01
Laden